2. Värsta Tävlings-minne!

Detta var inte svårt att välja eller skriva om!

Det var en klubbtävling på 80cm, jag & Nektar.
Den 24/10-2010, usch och fy vad pinsamt!

Det har aldrig gått så dåligt på en tävling förut!
Visst, Nektar brukar vara taggad och snabb, men nu var det hemskt...

Grunden kändes som att den gick i 320 och jag fick inte stopp på honom.
Blev konstigt nog nollade men jag kommer ihåg att jag mådde så illa efter den grundomgången.
Omhoppningen var katastrofal!
Han var taggad redan innan startlinjen, jag drev inte ett dugg.
Och publiken från läktaren hejade på och då springer han bara ännu fortare,
men jag skyller inte det på dem, hur skulle dem kunna veta?

Första hindret hamnade vi typ i botten och vi rev det tack vare hastigheten!
Nästan resten av banan var bara hemsk och han gjorde precis som han ville,
vilket han gör ibland men inte såhär! :O ^^
Slog i hinder nummer 3 oxå och nästa var muren.
Där fick jag nog så jag gjorde allt för att få stopp på honom!
Det blev en väldigt kort sväng på muren och jag stannade
honom nästan precis framför och sa att honom att nu får han ta det lugnt!!

Efter det gick det lite bättre på det 2 sista hindrena, men nöjd?
Absolut inte!

Så sjukt pinsamt, och var så ledsen efter den tävlingen.

Sammanfattning:
Grunden: 0 fel
Omhoppningen: 4 fel (rivning)

Dock vann vi den tävlingen ändå för vi var dem ända till omhoppning,
jag förtjänade det verkligen inte kände jag.

Många sa: Men var glad, du vann ju!??
Jag: Det spelar ingen roll, hellre bra känsla med eller utan placering, än en placering med usel känsla!


Var verkligen 0p på stilen, men försökte hänga med så gott det gick!


Första hindret i omhoppningen...
-.-


Typ det ända språnget som blev någorlunda bra.


Blä, som sagt, aldrig gått så dåligt!
Hoppas att det inte blir fler sånna och det kändes värre än vad ni kanske tror!
Men det har jag lagt bakom mig och glädjs istället för de framgångar man får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0