5. Framtida planer!

Dem flesta har nog någon form av framtida planer, inte bara inom ridning, kanske om jobb eller familj?
Jag vill komma så långt som möjligt och har satt upp flera mål och del-mål!
Mål Inom Dressyr:



* Innan år 2011 tar slut, om jag fortfarande rider på Enya,
vill jag hinna starta en LB klubbtävling på henne!

* Starta en LA innan jag blir 18 ifall jag rider på en
sådan kunnig häst, till exempel Enya

* Starta en MSV:B någon gång i livet.



Mål Inom Hoppning:

* Starta år 2011 en bana på 90cm med Brownie.

* Starta år 2012 innan Mars en 90cm bana felfritt
och 95cm bana med minst en felfri grund på Brownie.

* Hinna ta mig till LB-LA med Brownie någon gång i livet.

* Starta en MSV:C någon gång i livet.



Övriga Framtida Planer:

* Skaffa mig en hästgård!

* Förmodligen inga barn

* Satsa allt jag hinner på hästar och ridning!



Det blir ju inte alltid som man tänkt sig, tyvärr.
Man får försöka sätta upp rimliga mål och även mål som
man får kämpa ordentligt för och sträva efter,
då blir man ju så lycklig när man väl uppnått dem!
Jag håller på min sak och den här listan just nu, och hoppas
att jag inte ändrar intresse, och att jag kommer så långt som möjligt!

 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0