Barnvakt?

Är hemma hos mina små kusiner nu och är barnvakt.
Eller barnvakt och barnvakt? Inte direkt... Dem klarar sig bra själv! :)
Våra föräldrar är i alla fall på någon MC-träff!
Vi har nyss ätit middag och ska kolla på film snart, perfekt tidsfördriv när jag inte kan göra så mycket annat med min hand! :P

Igår såg jag ju How do you know?
Jag tyckte att den var rolig till viss del men kändes jätte lång, så den blev bara tråkig...


.......

Men nu tar det här inlägget snart slut för nu har vi valt film och det blev
The NeverEnding Story!

Det var jätte länge sen jag såg den och jag blir alltid lika förtvivlad när det händer en hemsk sak med Artax (hästen) ^^/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0