Blötdjur!

Åhh shit, kändes typ som att jag skulle få lunginflammation tidigare idag! :O
Vi skulle ha idrott i skolan utomhus på IP för att spela baseball.
Att kasta började vi med så man parade ihop sig 2 elr 3 st en stund.
Det började dugga lite men Jocke (idrottsläraren) sa att det går snart över.
Han berättade lite regler och sen började vi spela.
Det hann slå 2 stycken från mitt lag sen kom det världens (då menar jag världens) ösregn + att det var stora feta hagelklumpar! :O
Med 20 min kvar av lektionen fick vi sluta istället, nästan alla sökte efter
något skydd, men jag och några till gick bara därifrån.
Jag tänkte: Jag är ju redan blöt, så det är bara att fortsätta gå?
Dyngsur i t-shirt gick jag och sjöng
"ALWAYS LOOK FROM THE BRIGHT SIDE OF LIFE!!!!"
Haha, synd om den som satte sig på sätet i bussen där jag hade suttit
sen efter jag hade hoppat av! ^^
 



Men det var ju Hästkunskap Cup - Delmoment 1, idag.
Mycket lärorikt måste jag säga, det är kul att så många är med!
Idag handlade det om hästens kroppsdelar och proportioner!
Jag lärde mig faktiskt ganska mycket nytt! :)
Ska göra ett prov på det någon gång nästa vecka så vi får se
hur det kan gå!
Det är iaf att de  3 personerna som får flest poäng i hela cupen
vinner priser sponsrade av klubben, och det är ju inte helt
fel när Mimmi sa att det kanske kunde vara en privatlektion!
Privatlektion gratis + att man lär sig viktiga och bra saker, varför inte liksom? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0