Onödigt...

Är det bara jag som tycker att det är onödigt att åka till
skolan i en timme, vara där i en timme för att kolla på ett
avsnitt av lyxfällan och sedan åka hem i en timme?
Fast vi får ledigt från en lektion på torsdag då iaf, men ändå?

I morgon ska vi stads-vandra i Norrtälje med klassen, yippie! -.-
Haha känner mig ganska negativ just nu, men det har ju sina
anledningar. Hälsan har inte precis varit på topp på senaste tiden.
Nästan ständigt ont huggande i magen, illamående, huvudvärk,
irriterade ögonlock, dö-torra läppar, sår i huvet, och något
annat konstigt skit på axeln som jag inte vet vad det är...?
Men skit samma, jag lever ändå! :)

Taggaaaaar till ridningen på fredag, nu äntligen kan jag ju rida!
Brunis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0