Ridning + @Tove's

Igår var det äntligen ridning! :D
Vi blev väldigt få den här gången så vi red med den andra gruppen som
rider samtidigt i det lilla ridhuset som när vi rider i det stora.
Jag fick Guardian Angel, eller Ängelen som han kallas.

Vi red ner till ängen och det var jätte härligt!
Han är så mycket roligare att rida ute än inne och precis efter betet.
Då är han som mjukast och har jätte mycket bjudning!
Tycker att det gick väldigt bra med tanke på att det inte var en så
krävande lektion och att jag ridit honom max 2 gånger tidigare typ. :P

Var ju hos Tove igår och idag, vi hade jätte mysigt tyckte jag ända
tills typ 01.00 eller nått sånt. Då började jag må så himla illa att
jag trodde att jag skulle svimma eller nått! :O
Jobba blev det iaf idag för jag mådde lite bättre.

Har anmält mig nu också till Värmdö's Septemberhoppningar!
Tänkte bara vara med på en 90cm CR men det är ju i samband med
allsvenskan som går i 1m.
Jag ska då endast vara med om jag verkligen behövs!
Jag startar ju en CR på Upplands-bro (Stora Ekeby Gård) helgen innan
så tycker att det blir för mycket på en gång annars.
Men jag tror att klubben har haft lite svårigheter med att få ihop
ett lag, men vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0