Skolstart

Som rubriken lyder så har det idag varit skolstart, tråååååkigt!
Fast egentligen är det nog ändå skönt att gå tillbaka till de
gamla rutinerna igen, och så träffar man ju lite mer folk! :P

Igår blev det ingen blogg för det hade jag inte tid med.
Jag pluggade nämligen teknik HELA dagen alldeles frivilligt,
ifs var jag också så illa tvungen kom jag på sen, hehe... ^^

Min hand har nu blivit nästan helt bra så nu blir det mera stall! :D
Mimmi har blivit fritidsledare i stallet så hon har ibland läxläsning
vilket är perfekt för då kan man ju förena nytta med nöje!
Hon kommer även hålla massor av teorilektioner som jag har
planerat att vara med på. Det är ju alltid bra att utöka hästkunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0