Tänk vad mycket kul man kan hitta!

Red ut på Brownie lite idag också! :)
Krävde lite mer av honom idag till skillnad från igår.
Först gick vi som vanligt lite i skogen och klättrade
lite, vi mötte J2:an sen också vilket Brownie tyckte var
jätte kul och var hur nyfiken som helst!
Vi träffade också på en annan främmande häst, lika kul
var det enligt Brownie!
Travade en bit och tog sen en jätte härlig galopp runt
ängen, shit vad mysigt det var och så fin var han! :D
Kände lite på underlaget på ängen och det var inte halt
så tog några varv där också! Sen plötsligt börjar han dra
åt vänster, jag tänkte bara men vad håller du på med?
Så ser jag att det står 2 rådjur på andra sidan grusvägen
som han skulle fram till, hahah? Modell-flygplan var det
någon som höll på med på ängen också, det var nog dagens
höjdpunkt att se flygplanet tyckte Brownie som följde det med
blicken hela tiden när jag skrittade lite på lång tygel.
Hoppade en stock sen som var jätte roligt, blev ett väldigt
bra språng måste jag säga! :)
Sedan bar det av hemmåt igen!


Finisen på bete 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0