I'm back!

Jag har känt länge nu att jag saknar det s.k. "blogglivet" och med tanke på vilken dag det var igår så har det underlättat att jag ska kunna uppdatera mera nu! :)
(Nej jag tänker inte "skryta" om mina julklappar, berättar bara för att ha något att skriva om)

Jag fick nämligen en laptop! :D
Känner mig så bortskämd :$
Denna fick jag.

Det är en Compaq HP Presario CQ57



Bästa julklappen var denna!
|
V

En bild uppförstorad på mig och Nektar typ i A3 <3
Usch vad jag saknar honom... :''''(
(För er som inte vet så var de tvugna att avliva honom pga hovbensrotation)

Fick även:

Dessa bilder på A4
  

Aussie Schampo och Balsam
 

En DVD från PHILIPS - DVP5830

Prydnadskudde i zebramönster - sjuuuuukt len!

Spegel - 72x162


Tycker att jag fick as mycket grejer, det var ju tur att jag gav bort mer än vanligt då oxå då! ^^
Jätte nöjd med alla saker och nu förhoppningsvis blir det mer uppdatering! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0