Mysigt mysigt!

Var ju hos Helena och Linnea igår med massa stalltjejer, det var väldigt mysigt.

Orkar inte skriva så mycket i detalj för mår piss dåligt nu.

Red på Dumle idag, han var seg som gammal Dumle-Kola i början men sen pinna
vi på rätt bra. Det var några granar bredvid ett hinder som han tyckte var
vääääääldigt läskiga, och när vi kommit förbi de flera gånger så kommer vi i galopp
på spåret och han tvärnitar några meter innan granarna så jag gör en ofrivillig
avsittning, skrattade lite faktiskt :P
Hoppade bana också med typ baaaara titthinder förutom femte hindret. Vi stannade
tyvärr en gång på första hindret för jag fick knappt
fram honom i galopp ens, hahaha... men resten hoppade vi felfritt så det var tråkigt
att det inte blev någon omhoppning.. ;P
Det gick väll helt okej ändå med tanke på att jag hade (har) sjuuuuukt ont i magen.
Det är en ponny som man behöver lära känna lite säger Nina och det kan jag hålla
med om. Men vi kom ju över allt ändå så jag får väll vara nöjd!


Dumle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0