Nytt år nu tack!

Det här året har varit, typ sämst, tragiskt, skit, stressigt....
Men sen finns det ju de där ljusa stunderna som man kommer ihåg extra väl.
Sånna vill jag ha fler av. Men livet kan vara rätt orättvist ibland kan man tycka, men allt kan man ju inte få?
Jag har sagt adjö till några som jag inte alls ville släppa, även gett plats för nya.
Jag får istället glädjas otroligt mycket åt min underbara häst som har utvecklats något oerhört under det här året.
Jag vill ha nytt år nu, ladda om, börja på nytt.
Just nu sitter jag och dreglar över SVRFs hemsida och bara längtar efter nästa års tävlingssäsong.
Oavsett kommande resultatlistor så är tävla något av det bästa som finns.
Brownie & Jag


Att släppa taget....

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du och Nektar är så sjukt fina tsm! :)

2011-12-30 @ 11:25:30
URL: http://fannyponny.blogg.se/
Postat av: Miccan

Tack Fanny! Saknar honom något otroligt! <3

2011-12-30 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0