Rea är farligt!

Tänkte snart åka till Hööks med mamma och min syster Angelica för att kolla lite närmare på sorimentet, hehe...
Har tjuvkikat lite redan och jag hittade sjuuuukt mycket saker som jag vill ha.
Lägger upp lite bilder på några saker! :)


Dessa västar är så snygga och bekväma, måste kolla lite extra på passformen bara!



Ledtränset har börjat ge upp lite, kanske dags för detta nya?



Det här tränset har både jag och min syster kollat på väldigt länge
men har aldrig köpt det. Nu äntligen är det rea så det kanske blir av?




Enligt mig billiga och fina schabrak, har dock inte bestämt
färg eller modell (Dr/All)



Tänkte kanske köpa en grimma med något ludd, inte just denna kanske?


Färg har jag ingen aning om, sitter den bra så blir det nog en sådan.


Jag ska försöka hålla mig i skinnet och inte köpa allt för mycket grejer (riktat mest mot schabrak) då det slösades väldigt mycket pengar på Horse Show det här året. ^^

Ska nog åka till stinsen och titta lite där också. En kompis i stallet hade köpt ett par jättefluffiga vita benskydd där som Brownie kunde ha! Han kan ju inte ha vanliga benskydd och går nu bara med lindor varje dag. Tänkte att det är ju skönt att någon gång slippa linda hela tiden, skydden är ju snygga också så det är ju ett plus!


Min fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0