Aouch!

Har varit på akuten idag...
Jag, som alltid har sådan "tur" med min hälsa lyckades skära mig själv ganska djupt mellan tummen och pekfingret på vänster hand. Det var bara att åka till akuten för det var lite mer än 1cm brett och 2-3mm djupt.
Jag fick sy 4 stygn och nu sitter jag här. Kan inte göra något alls med handen, måste duscha med en handske eller något som täcker handen och får endast tvätta den runt kompressen!
Skulle skära bort lite infryst plast från en köttbit och så vips så slant kniven, lyckat.se...


En sådan skar jag mig med!

Kan ju säga att det gjorde självklart oerhört ont och blödde mycket... :/
Blir till att ta bort stygnen om 7-10 dagar om allt går som det ska! *Hoppas*

Kommentarer
Postat av: Molly

Aj Aj Aj!

Stackars dig, det är aldrig kul när sådant händere :O

2011-08-01 @ 15:42:39
Postat av: Malin

haha! Måste ligga i släkten :P Jag åkte in med Andreas för några år sen när han skar sig när han skulle dela handburgare med kniv :P



/Malin (Anders din kusins sambo)

2011-08-02 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0