Gaaah!

Idag har jag varit på vårdcentralen och kollat mina ögonlock, och det här suger!
Jag är allergisk antingen mot pälsdjur, pollen eller smink... Helst är jag faktiskt allergisk mot smink då!
Jag tänker rent ut sagt skita i om jag skulle vara allergisk mot pälsdjur, då får jag väll käka 100 piller om dan om det skulle vara så... :/
Hästar är det enda jag vill hålla på med!
Jag vill inte, vill inte, vill inte!!!! :@
Jag har haft djur ända sedan jag föddes, och jag vill inte och tänker inte överge dem!

Djur är mitt liv och dem gör mig lycklig. Punkt.


Men! Jag ska i alla fall hälsa på min familjs förra världens finaste Welsh Cob/Nordsvensk i morgon! :D

Jag & Linus förra året! ♥


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

aviiiis! måste också dit i sommar! :D

2011-07-12 @ 21:54:04
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: Melinda

Neeeej, stackars dig!! :(

hoppas inte

2011-07-13 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0