Micaela Åhlander



Hej, som ni kanske har förstått enligt rubriken är mitt namn Micaela Åhlander och jag ska försöka driva den här bloggen så mycket som möjligt. ^^ 
Jag är 15 år fyllda och hästar och fotografering är mina 2 största intressen!
Min familj består av min syster, mamma och pappa samt mina 2 katter min hund och min häst.
(Mer info om dem kommer i senare separata inlägg!)
Jag är en enorm tävlings människa som är mycket målmedveten.
Jag vet vad jag vill och älskar att tävla!

Alla bilder som framöver kommer dyka upp på bloggen är fotade med en
Nikon D40 eller en Nikon D3000 om inget annat skrivs som ex: bilderna tagna från nätet eller att någon annan har fotat! :)

Kul att du tittade in på min blogg och fortsätt gärna att läsa den och följ min utveckling inom min ridning! :)

/ Miccan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0