SW + Stallmys



Nu drar jag och min familj iväg till Sjöhagen Wear för att testa klubbmästarjackor!
Min syster vann för YR i dressyren och jag vann J/YR i hoppningen och då får man en gratis klubbjacka som kan se ut såhär.
 l
 l
V

Den fick jag förra året! :)

Jag har riktat in mig på antingen en lumberjacka (om dem har kvar dem) eller en sommarjacka, vet inte riktigt vilken jag vill ha...

Sommarjackan

Hur dem sitter får avgöra!:)
Kanske t.o.m. blir någon annan.

Efter att jag varit där och provat lite så ska jag åka hem till Matilda och ha lite filmmys med stalltjejorna! :D
Ska bli jätte kul, har inte träffat fler av dem på jätte länge!
Åker dit vid 15-16 någonstans kanske, så möjligtvis blir det någon mer uppdate idag!

/ Miccan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0