Filmtips?

Sitter nu hemma efter en väldigt mysig kväll igår hemma hos Matilda och 6 andra + jag! :)
Vi tittade på film, 2 st närmare bestämt.
Den ena var Did you hear about the morgans? och sen lite senare kollade vi på en skräckfilm som heter Kill Theory.


(De 2 kommande bilderna är tagna från nätet)


Did you hear about the morgans?:

Den tyckte jag var bra men lite "seg" ibland. Men den var också spännande och rolig till viss del!
Den får 7 av 10. =)



Kill Theory:

Det måste ha varit en av de bästa skräckfilmer jag har sett. Den var väldigt spännande och inte särskilt "typisk amerikansk" så man fattar allt vad som ska hända.
Den rekommenderar jag verkligen och får 9 av 10!

Efter och mellan filmerna så spelade vi Diamanten typ 4 gånger! Det var kul att spela det för det var 100 år sedan kändes det som :P



Har även träffat min moster och mina 2 kusiner idag. Lena, Molly och Nikita.
Vi var någonstans på Ekerö och badade men jag badade inte för jag är lite förkyld så tyckte att det var onödigt att göra det värre.

Men Molly och Nikita ska sova här idag så nu ska jag gå och vara lite social med dem! :)

/ Miccan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0