Rykttävling!

I stallet idag var det del 2 av Hästkunskap Cupen!
Veckans tema är rykttävling!
Jag deltog idag istället för på torsdag då jag ska rida 2 gånger!
Jag tog en häst som heter Leonardo di Caprio eller 
"Leo" som han kallas! :)

Han såg ganska skitig ut så valde honom bara lite random, hehe!
Vi fick endast en timme på oss!
(Brukar rykta på Nektar i närmare 3 timmar när jag gör det)
Så ganska lite tid, blev inte så nöjd med resultatet.
Men lyckades rykta 20 skrapor iaf, så på torsdag får jag veta hur det gick!

Såg nu också att de preliminära startlistorna för Upplands-bro tävlingen
har kommit upp och jag har start nummer 32 än så länge! :)
Jag och Linn är ganska måttligt taggade nu, hehe!
Hinner tyvärr inte se henne för hon har start nummer 
28 så det blir ju liiiiiite tight asså! :/


Hoppas att han sköter sig nu! ♥
Målet är endast att komma runt banan, det kvittar om vi så
får 28 fel så länge som vi har kommit runt! :D

Kommentarer
Postat av: LINN

TAGGAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JÄVLA NERVÖS NU HAHAHAHHAHAHA, MEN ASSÅ JAG ÄR TYP SÅ NERVÖS ATT JAG BARA FLUMMAR RUNT OCH NU SKA JAG SOVA FÖR JAG SKA UPP FETT TIDIGT IMORRN TYP LIKA TIDIGT SOM DU JU SÅKLART OCH JAG VET EGENTLIGEN INTE VARFÖR JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER MEN JAG ÄR BARA SÅ SJUK TAGGAD!!!!

2011-09-10 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0