Internet är ju ett måste?

Mitt underbara, bästa internet har legat nere i flera dagar, därav noll med inlägg!
Ber om ursäkt för det!

Hästfronten har gått bra och jag hoppade Brownie i måndags.

OBESKRIVLIGT, finner nästan inga ord.

Efter 2 år tillsammans har slitet gett något. För första gången kände jag att jag nästan inte behövde lägga mig i så mycket. Han bara hoppade. Räcke med vattenmatta, oxer, svinrygg och trippelbarr med höjden 1.15 tog han med lättja! Nu vet jag vad jag faktiskt har kämpat för. Hästen man köpte som knappt gick över bommar utan att slå i dem när man red?
Vi kan äntligen förstå varandra lite, han blev inte stark, gapade inte.
Han bara gjorde det jag bad honom om och lite till!
Äntligen. ♥






Gulle ♥

Kommentarer
Postat av: Coolingen

Fina hezten!!! :*

2012-02-05 @ 22:12:38
Postat av: Coolingen

Fina hezten!!

2012-02-05 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0