Vadå pigg?

Brownie var heeeeeeeeeeeeeelt galen idag! Jag som trodde att han skulle vara jätte trött efter det hårda dressyrpasset imorse. Jag skulle gå en promenad med honom i skogen, men nej då, pigg som attan så man kom ju ingenstans. Han sprang bara runt mig..? ^^
Det slutade med att jag släppte honom i det lilla ridhuset precis innan lektionerna började och han galopperade, varv efter varv efter varv. Ställde mig t.o.m. i vägen för det gick så fort, men då skulle han bara busa (bocka, leka rodeo) och tvärvända. Hehe, jaa, fullblod var det va?

Får hoppas att han har liiite av den energin till hoppningen imorn!
(Rider även ett dressyrpass för BW imorn också, troligt-/förhoppningsvis på Enya, får se om det blir bilder!)
Det är ju klubbtävling på söndag. Det fanns 3 klasser att välja på - 65, 80, 90.
Jag har valt 80 & 90. Det känns som att det inte kommer gå så bra, faktiskt...
Men jag ska radera denna tanke till på söndag och göra mitt bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0