Klubbtävling Dressyr! 29/1-12

Jag citerar:
"Problemet är ju att hon blir sååååååhäääääär seg och då länger jag tygeln (idiotiskt av mig, yes I know) för att hon ska "gå framåt mera". Brukar inte bli så bra då...."

Det var typ så det blev idag, haha usch.... Glömde göra halt på inridningen också, vilket smartass jag är och kör LC ist? :P
Nej men det här med 58% nådde jag till iaf, fick 60.69% och med tanke på omständigheterna (hon är allmänt seg och hon hade gått en gång innan) så bör jag väll vara nöjd, men icke! Hon är så elak ibland...
Hon har ingen egen motor för 5 öre!! Jag satt och drev som en jävla galning men fick 2 avbrott i galoppen ändå.

Men nu har vi erfarenhet om att tävla Lb också, vilket är bra, för bättre ska det bli!

Domarens kommentar: "Mjukt och trevligt ridet, saknar ibland lite bjudning i hästen. Ibland något lång i formen" 


Bild från idag

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker det såg skitbra ut! :)

Du och Enya passar verkligen ihop!

2012-01-29 @ 18:25:00
URL: http://fannyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0