Oooopsiiiiie!!!

Var på Hööks & Horze idag, inte smart!


Vara: Schabrak Dressyr
Märke: Gold Medal - Club Collection
Butik: Hööks
Pris: 229:-


Vara: Kombinationsbandage (50/50- fleece + elastisk)
Märke: Gold Medal - Club Collection
Butik: Hööks
Pris: 149:-

Vara: Schabrak Dressyr
Märke: Gold Medal - Club Collection
Butik: Hööks
Pris: 229:-


Vara: Kombinationsbandage (50/50- fleece + elastisk)
Märke: Gold Medal - Club Collection
Butik: Hööks
Pris: 149:-



Vara: Ridbyxor Creme/Champange-färgade
Märke: Horze
Butik: Horze
Pris: 150:-



Hehe, Brownie har 30 schabrak nu ^^
Jag skulle ha köpt ett tre-delat eggbett också men det fanns inte hans storlek... :(

Kan tipsa alla "märkesnördar" om att det finns nu matchande schabrak, lindor, huvor, benskydd, grimmor och massa annat av märket Lami-cell i olika färger och storlekar, nu i Hööks nya sortiment! :)
Jag personligen tyckte att de var rätt snygga men att schabraken var lite "sladdriga".
(Sakerna är snyggare i butik) ;)
 


Och ännu ett tips! :)

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Det här kanske verkar konstigt...men om du har kvar ditt turkiska schabrak+lindorna och det är i full/dressyr skulle du vilja sälja eller helst byta det då? Skriv till mej på min mejl eller 076-1380850 lättast kontaktbar på mobilen mvh :)

Svar: Hej du! Jag antar att du menar det turkosa, tyvärr är det inte till salu!
Micaela Åhlander

2013-09-24 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0