Ridning x3

Har ridit 3 gånger idag! :)
2 ggr på Brownie. Red precis efter skolan första gången i lilla ridhuset, barbacka. Jag ville få honom jäääääätte låg i formen utan att han hänger sig och det gick super bra, han gick typ med huvudet nere i marken! ^^
Vill ju få upp ryggen så mycket som möjligt och sträcka ut också!
Skrittade mest men travade lite grann och galopperade lite grann.
Andra gången red jag bara i 10-15 minuter för min kompis Helena ville ha sällskap på runda Rififi i stora ridhuset. Red med fleecetäcke på för det var så kallt. :P

Sista gången red jag istället för en annan kompis, Gabbi. Jag hoppade på Tobiasse.
Han får inte hoppa så mycket för hans ben så vi hoppade lite kryss på olika linjer och ett stigsprång.
Han var jätte pigg och tyckte nog att det var väldigt roligt att få hoppa för en gångs skull, hans hoppsadel hade ett tjockt lager med damm på sittytan!

 
---------------------------------Tobiasse & Brownie---------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0