Från Infra City!

Var i Infra City idag med syster Angelica och kollade på Hööks och Horze.
Det blev 3 nya inköp för mig, trots att jag egentligen inte ska köpa något.
Men det blir lite mer cashflow nu till höst då jag har fått jobb! :)


Ridbyxor från Hööks - 499:-


Tvättsvamp från Hööks - 6:-


Foderhink från Horze - 49:-
(Bilden är dock från Hööks, jag köpte en liknande på Horze fast mjukare och i ljus lime-grön)
(Brownie krubbiter så han har en sådan här mjuk hink att äta ur istället) 


Det var allt! :D

Juste, köpte en ny tröja oxå att rida i för några dagar sen.
Vero Moda, Golfrutig svart tröja med gråa och röda detaljer! :)


Kommentarer
Postat av: Elina

As snygga ridbyxor!! O:

Ska också köpa såna!

2011-08-10 @ 12:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0