Hem-kommen!

Sådääääär ja!
Nu har vi farit runt lite överallt känns det som.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig!
Jag köpte nog lite fler schabrak än vad jag skulle....hehe...
Jag köpte:



* Gold Medal Schabrak - Blått Dressyr

* Gold Medal Schabrak - Grönt Dressyr

* Gold Medal Schabrak - Brunt Dressyr

* Källquist Protector - Vita benskydd 2 par

* Grimma rödrandig







Det fanns typ ingenting kvar! Men det fick man ju räkna med för man vill inte precis stå och hänga på låset.

Jag har även beställt en livstidslicens nu åt Brownie för våran kommande "tävlingskarriär" ^^
Allt som allt blev väldigt billigt så jag är ändå nöjd med dagens inköp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0