Shoppiiiiing!

Idag bar det av till Stinsen och Hööks med Mami & Angelica.
Det blev en väldigt lyckad dag med lite oväntat många inköp!
Jag köpte:


Vara: Allroundschabrak Svart
Storlek: Full 
Märke: Gold Medal Elevation
Pris: 229:-







Vara: Pullarnosgrimma Svart
Storlek: Full
Märke: Claridge House
Pris: 149:-




Vara: Gummitygel Svart
Storlek: Full
Märke: Hansbo
Pris: 159:-




Vara: Ridstrumpor Röd, grå
Storlek: 41-43, fanns inga mindre :/
Märke: Stolt
Pris: 29.90:-



Vara: Ridstrumpor Marin, röd, grå 
Storlek: 37-40 
Märke: Stolt
Pris: 29.90:-



Vara: Handskar Vita
Storlek: Medium
Märke: CRW
Pris: 29:-




Vara: Ridbyxor Svarta
Storlek: 170
Märke: Hansbo
Pris: 399:-  -30%   = 279:-

Jag är nöjd med dessa inköp, köpte handskarna för dem är väll bra att ha kanske?
Ridbyxorna satt bra men dock rätt stora i vaderna men där har man ju ändå stövlar! :)
Och nu köpte jag äntligen mina tyglar så jag ska hålla i dem bättre för att gummi ger ju bättre grepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0