Nätshop!

Jag har nu frågat min smartaste vän, Google, om ridsportsbutiker.
Jag fick förstås många alternativ att välja på, men ett fastnade lite extra!
Jag vet inte hur många av er som har hört talas om Emmishopen?
Tänkte berätta lite om den!

Emmishopen är en nätbutik som har funnits sen år 2003 och har ett brett sortiment med lite av varje.
Allt från hovkratsar till sadlar och även presentartiklar!

Det jag gillar med denna shop är att det finns saker för många olika smaker, billigt som dyrt, rutigt som randigt, eller om man så tycker, mera stilrena artiklar. Det finns också många olika storlekar i nästan allt!
 
Shopen erbjuder artiklar från både kända märken som t.ex: Schockemöhle Sports, Martha Ridewear eller Mountain Horse, eller kanske för vissa lite mindre kända märken som t.ex: ELT, Topreiter eller Hilbar.

 
Nosgrimmor med swarovski-kristaller från Hilbar


Emmishopen hittar du HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0